partners

Hoe hot groenten ook zijn… maar 1% van de Nederlandse kinderen eet voldoende groente. Wat zou het mooi zijn als we die dagelijkse portie nu eens daadwerkelijk kunnen opvoeren.

De aanpak van Keet Smakelijk (humor, informatie en inspiratie leiden tot empowerment en verandering) leent zich prima voor samenwerkingen met partners als zorgverzekeraars, diëtisten, scholen, supermarkten, gemeenten en natuurlijk de Groentewereld. Doordat we de ontwikkeling (research, recepten) en contentproductie (film, fotografie, teksten) in eigen beheer hebben, beschikken we over een veelzijdige database en kunnen we tailormade oplossingen bieden die in vorm en inhoud onderscheidend zijn. We staan altijd open voor partnerships, dus als onze aanpak je aanspreekt: neem contact op!

Onze partners:  ASN Bank (Chef Het Samen) • Voor De Wereld Van Morgen (sponsor, campagnepartner en crowdfundingds-platform Chef Het Samen) • Rijk Zwaan (sponsor biologisch tomatenzaad en champagnepartner Chef Het Samen) •  One Planet Crowd (crowdfundings-platform Chef Het Samen) • Willem&Drees (receptkaarten) • EVA België (kookboekje & workshops scholenproject) • De Bijenkorf (kindermenu’s) • Stichting Kind en Voeding (content) • The Good Family (alternatief schoolontbijt) • Nature & More (Chef Het Samen) • Eminent (Nature & More) • Royal ZON (Chef Het Samen) • Nutricia (Peuter Award, special edition Peuter Soepboek) • Moesie de Moestuincoach (moestuinpromotie) • GroentenFruitBureau (recepten) • FoodGuerrilla (campagne Big Bang Broccoli) • Scholen en kinderdagverblijven (presentaties) • Nudge • Optimax (campagne Voedingscomplimenten) Verder van de partij op diverse foodfestivals en contentleverancier voor tijdschriften en online magazines.

 

logo's ans etcpartners keet smakelijk

natrue eminent nudge en